last minute punya

okeh, memandangkan aku akan konvo esok, sume kelengkapan untuk mengkonvokan diri sendiri haruslah berada pada keadaan tiptop...okeh, start ngan

1. jubah ---> check
2. kasut ---> check
3. tudung ---> check
4. baju ---> hah...tak siap lagik jahit manik ---> uncheck

aduhai...tu lah, mase dapat baju, punyalah aku takde idea nak buat mcm mana, jahit2 pastu bukak balik, pastu bila da dekat ngan tarikh keramat, mula ah gelabah peluh2 ketiak nih, cuak...takut baju tak siap...sebenarnya, aku plan bukan main kemas lagi, tp bila tgk gaya baju aku yang pas jahit, aish...pening pale gaklah, apa y aku plan takleh diaplikasi pada baju tu sbb ada masalah teknikal...tak sesuai kot...so...backup plan tadak...halamak...

so, smlm, start dr petang smpai malam kot aku bertungkus lumus menyiapkannya, patah pinggang aku, y paling penting, mata aku berpinar tahap gaban sbb khusyuk sangat...pastu aku give up, berenti kejap ah...penat da mata aku...

sekalik member aku datang kat aku,

"ain...aku nak kau jahit manik gak kat baju aku..."

hah??huh...cabaran ni beb...bukan takleh buat, cuma aku risau la jugak, risau tak sempat siap, nak hupdate blog agi, nak kuar jenjalan hamek gambar agi hehehehehe nak lepak2 ngan member2 agi...pendek kata, sume kena consider la kan...takpe2...aku tarak kisah punya lah, cuma aku kena buat cepat2 sket la, tarak bleh main2 sgt ari ni, keroje keroje keroje....

ari ni, pepagi lagi aku bangun kali ni betoi2 pagi naa sbb aku nak siapkan baju member aku nih, cean dia, pastu kalau aku sempat, leh alter baju aku lak, kalau tak, pakai je lah mcm tu pun takpe dah, tp sbb aku sendiri y tukang jahit maniknya, so...suke ati mak bapak aku lah nak buat mcm mana...

notakaki : sambung jahit manik lak

Comments

Popular posts from this blog

getting worse

GA saya nak phone casing