Sunday, October 31, 2010

hamek kau

Views
pas bace entry dari kelambu pasal tragedi stesen petronas, aku rasa kagum ngan entry itu...

situasi yang hampir sama berlaku

mak aku tengah mandi, toiletnya sebelah aje, bila ada orang mandi, mesti bunyik dushum2 air kan, standardlah tu kalau takde bunyik air, mandi p ramlee namanya

aku terasa nak lepas hajat, tp bila fikir balik mak tgh mandi, bunyik bising, tak tenang aku...laju kaki aku ke toilet dalam bilik tetamu, situ tenang...

baru je masuk, bunyik bising2 ada orang ketuk pintu bagai, adik aku...aku, huh...potong stim betullah minah nih...

ketuk pintu, diselangi ngan tutup bukak lampu, aku dah hangen dah...nak kena minah nih...

aku bukak pintu, pastu pangg...bagi pelempang barang sebijik dua...pastu blah...hajat ku sudah terbantut...aku terus mandi...

jangan memain dalam hal ni...sume orang boleh jadi emo...

notakaki : korang percaya tak?

No comments: