cerewet

ni aku nak stori sket, aku penat da explain kat depa yang tak bape nak kenal aku...aku sangat cerewet bab MAKAN okeh...mereka yang selalu lepak ngan aku, dorg kenal la aku ni jenis yang mcm mana...

cerewet yang macam mana?

aku tak makan
1. sebarang masakan berunsurkan daging
2. seafood
3. makanan yang dimasak pelik2 sbg contoh ayam masak kunyit halia segala bagai rempah
4. kedai yang aku tak pernah pergi makan
5. bila aku dah rasa mcm kenyang

nape aku rasa mcm banyak lagi ek? hehehe...tp takpelah, anggap je lah setakat ini sahaja...wakaka

sebab bila aku makan makanan di atas, pastinya aku akan mengalami ciri-ciri orang pregnat 2,3 bulan...haih...sadis...

2 ari lepas, aku ikut member aku lepak kat satu kedai yang aku tak pernah singgah...aku da rasa tak sedap ati dah, tp takpe ah...member aku nak lepak kat situ, ikut sajalah labuuuu...hah...sebelum singgah kedai tu, aku dah balun karipap tiga bijik kot...waaa...heaven gila dapat makan karipap sebab dah lebih 6bulan aku tak makan karipap...sedih...kat area rumah aku susah kot nak jumpa karipap...aishhh...

okeh...kembali pada jalan cite asal...mase kat kedai tu, aku order kuew teow tomyam ngan air sejuk...tp dapat2 tomyamnya kan, eh...ni tomyam ke tomyam masak santan...aish...tak paham aku ngan kedai ni...aku dalam ati, cuak da nak makannya...mcm mana ni...

aku makan la jugak, tp tak sampai suku kot, sbb segala puak2 y ada dalam perut aku dah buat rusuhan nak bebaskan diri...aku tahan jugak, smpai berair2 mata aku...nak buat mcm mana, segala kriteria yang aku tak bleh makan sume aku buat...jadiklah mcm ni...smpai satu tahap, arghhh...tak tahan tak tahan...berlakulah adegan dalam toilet...aktiviti dalam toilet tidak boleh diceritakan, sensor...

arghhh...balik bilik je, terus aku jadik manusia yang mabuk...pening2 lalat...huh...pasni dah takmo dah buat perangai mcm ni...

notakaki : tak psl2 orang tanya aku dah bape bulan...aish...nak bape bulan mendenya, laki pun tadak lagi lah...

Comments

Popular posts from this blog

getting worse

GA saya nak phone casing