kisah 4 tahun

semalam, satu sejarah terbesar dalam hidup aku terjadi...sungguh tak disangka, selepas begitu banyak pertemuan dan perpisahan yang berlaku dalam hidup aku, yang ini sangat mengganggu hidup aku...tak disangka...

4 tahun melalui zaman
1. huha2 di universiti
2. jatuh cinta, putus cinta, jatuh cinta balik
3. terbangun lambat nak gi kelas
4. kena tinggal dek bus, pastu kena jalan kaki gi kelas
5. ponteng kelas
6. cuak nak final exam
7. sahur, buka puasa sesama
8. tension nak kena buat assignment
9. pengangkutan utama adalah jalan kaki
10. nangis bersama

dan mcm2 lagi...

4tahun, bukan mudah utk melupakannya, juga bukan mudah utk mengingatinya...sblm hari smlm, rasanya, aku dah byk kali buat persediaan utk menghadapi detik smlm, tapi tak sangka, lain pula yang jadinya...serius tak ku sangka begini pengakhiran kisah 4 tahun kita...

memang rasa mcm susah nak dipercayai, tp begitulah hakikatnya...kena sedar yang hidup ini bukan semudah yang kita fikirkan, ia nya lebih susah...

kepada sahabatku, mengenali korang adalah saat terindah dalam hidup aku, tak sangka aku akan cakap mcm ni...hahaha...tp serius, aku sayang korang...terima kasih kerana menyayangi diriku, memahami diriku, dan menerima diriku seadanya...tak sangka begini jadinya di saat2 terakhir yang kita ada...

notakaki : instead of forgetting you, pain is mush easier for me

Comments

Popular posts from this blog

getting worse

GA saya nak phone casing