Wednesday, October 27, 2010

demam lagikah?

Views
petang semalam, secara rasminya badan aku menunjukkan tanda2 nak lancar serangan mogok...

1. badan panas
2. sakit tekak
3. hidung tersumbat teringat iklan norish karman tuh
4. mata pedih

hmmm...mengikut pengalaman aku, kalau dah rasa mcm ni, maka sahlah tuh nak DEMAM atau dgn erti kata lain aku dah DEMAM...

kadang2 tu aku rasa penat gaklah, asik demam je keje aku sekarang nih, nape lah boleh jadi mcm ni, lemah sangat antibodi...org lain, nak demam sekali sebulan pun susah, aku nih, sekali seminggu pun boleh apa...

takpelah, mungkin ada hikmahnya sume nih...bukan aku nak merungut, sbb sakit2 ni sume datang dari allah kan, cuma aku risau je ngan keadaan diri aku nih...sangat tak mcm org lain...risau beb...selalu sakit mcm ni, kalau setakat aku je yang susah, aku tak kisahla, masalahnya, org di sekeliling aku pun turut kena tempias which is aku tak bape berkenan...tapi nak buat mcm mana...di luar bidang kuasa aku...

notakaki : pasrah

2 comments:

white rose said...

sy pun tahun lepas selalu demam,
rupe2nya badan panas sebab kurang minum air kosong & selalu minum ais...

sy xbole minum ais...hahaha...
sure 2/3 hari mesti nak demam...

alhamdulillah, tahun ni ade sekali dua je demam...

minum air banyak2 tau...
sakit tu adalah kifarah dari dosa2 kecil yg kita lakukan...

therosputih said...

oho...akhir bulan lepas baru je kena demam panas, siap meracau bagai lagi...ni demam lagi...aduhai...banyak sangat dosa ni kan...haih...kalau dosa besar tataulah mcm mana...nauzubillah...