get ready semua

segala-mala kata ganda ciptaan aku jajan yang ada kat mini market terdekat area rumah telah dibeli

kuaci bagai, kacang menglembu mengebau sume ada, belum masuk kuew teow lakna yang mak aku buat, pastu ais krim sebalang, air teh sejug, pasni nak tambah ais kosong bebanyak...hoho...

mcm nak parti je umah aku, selain aku yang sentiasa memartikan atau mematikan serta menghavockan keadaan umah, kami semua dah bersiap sedia ngan bantal peluk masing2, port dpn tv yang cun, kalau rasa sakit lenguh2 badan, baring atas toto siap2...

malam ini kita mau nonton bola beb...piala malaysia akhir, kelate lawan nogori sombilan...hah...mana satu bakal menang ini malam...

notakaki : hobin jang hobin or gomo kelate gomo? huh...makan lagi sedap...ngap3...

Comments

Popular posts from this blog

getting worse

GA saya nak phone casing