sungai lui?

tadi masa dalam kete, aku dgr radio, pastu terkeluar la satu lagu ni, penyanyi laki, suara mcm familiar saje, irama dia lembut je...tenang...lirik tak ingat, yang aku ingat "semata-mata"...byk2 lirik dia, semata-mata tu je yang aku hengat...bapak ah takleh diharap...

dah teronline gini, aku try jugaklah carik lagu apa yang aku dgr tadi, dgn hanya menggunakan word 'semata-mata', terkeluarla list gat encek google tuh, aizat hamdan, sungai lui...terus aku yakin suara penyanyi tu adalah aizat kot, sbb tu aku rasa familiar...aku suke kot almost all songs from him yang aku tau lah kan...tp tak sangka lak, tajuk lagu sungai lui...tp aku takmolah mempertikaikan kat sini kenapa tajuk dia cenggitu...adalah tu kan sebabnya...papehal, aku suke seyh lagu itu...tadi aku ada terbace kat satu blog ni, dia kata lagu ni, ada unsur alat muzik angklung...ooo...patutla aku suke...hehehe


aizat - sungai lui

pejamkan matamu untukku
dengarlah dunia
berkata-kata
usah kau ragu
di sini tempatmu
walau berubah
di mata kita
tetap indah
selagi kau masih percaya
tertawa kecewa terpisah
jalan yang lurus
yang berhalang
adakah semua ini
yang ku inginkan
wataupun hanya mengejar dunia
semata-mata
ku harap ku masih percaya
adakah semua ini
yang ku inginkan
ataupun hanya
mengejar dunia
semata-mata
ku harap ku masih percaya
bukalah matamu
biar aku memelukmu
kita bersama
masih muda masih mentah
ku harap kau masih percaya
selama ini
selama ini
selama ini
selama ini
selama ini
selama ini
selama ini


notakaki : suke lah lagu nih...aih...

Comments

Popular posts from this blog

getting worse

GA saya nak phone casing