Thursday, October 21, 2010

seindah nama markisa

Views
markisa? pernah dgr namanya? cantik namanya...mase aku darjah empat luh, sambil2 makan buah ni ngan sorg member pompuan, kitorang borak2 lah psl buah ni kan, aku ingat lagi ayat budak2 kitorg...

~ : nanti aku ada anak pompuan, aku nak letak nama nurul markisa boleh?

aku : okay gak tuh...nnti anak kau bulat mcm buah nih

notakaki : kicik2 sudah pandai berangan ada anak...kuikuikui

korang pernah try buah nih? sedap wooo...tp kena bagi peringatan lah sket, pada sape yang tak tahan atau tak suka masam, korang tgk je lah eh...sebab buah nih agak masam la jugak...kalau makan tuh, mata boleh pejam utk beberapa saat bukan sbb nikmat sedap tapi nikmat masam yang tidak terhingga...hooo...rasa nak melelh air liur aku tetibe...


nilah ropa buah markisa, berkilat kan? sebab aku basuh guna sabun axion kot...hakhak...sebab buah ni kan jatuh atas tanah, kotor la sket, aku tak suka tengok, sanggup aku basuh, pastu lap guna kain bersih...letak dalam bakul chanteq2 letak atas meja, nak makan hamek potong sendirik...buah dia bulat2...comel...kalau yang tak matang lagi, kaler ijau, ni dah matang, dah gugur, ada kaler kuning2 ijau kan...


yang ni plak isi dalamnya, bukan ada isi pun, setakat bijik je penuh, pastu ada selaput kuning2 yang sangat masam itu air liur ku meleleh lagi...isi dia ada satu bau yang sungguh seksi, menggoda gitu dan aku pun tergoda...bau dia manis2, wangi ala2 mcm iklan downy tuh ohh...saya tak pakai minyak wangi memang sangat bestlah bau dia, cuma rasa dia je lah sangat masam hokeyyy

notakaki : tgk lama2 gmbar atas nih, haish...bisa meleleh lagi air liur ku...huh...sungguh ku sangat suka masam...

2 comments:

enhear said...

melelh air luir aku..
aku dah tau masam mcm mane..
eish.. teringt asam yg ko suka mkn.

eeeee

therosputih said...

hah...asam apa lak yang aku suka makan eh...aku sendirik pun taktau nih...

ohooo...buah asam jawa tu eh...hehehe...sedapnya...jom gi bukit ekspo!!!