dating yang tak jadi

pagi ni, semangat bangun sebab nak kuar ngan someone bukan mr someone okeh...tp, asal sempit aje pemandangan ku hari ini...terus ngadap cermin...hah...tu mata aku ke? konpius aku...sepet nyer...tu lah penangan menangis satu malam tanpa henti...tau2 je dah tido...haihh...

dating mcm mana?

cepat2 aku tanya kawan aku nih, mcm mana ni...jadi tak...nasib baik dia cakap mcm tak bape nak jadi je sebab dia ada paper selasa nih, so, takmolah kacau dia...walaupun dalam ati ada sedikit terkilan sob sob sob...

berkubur la nampak gayanya kisah dating aku hari ni...tapi takpe, esok nak dating ngan b.r.u.t.a.l.so.l.o. kalau dia sudi...hahaha...mcm tak sudi je...

huh...takpelah...smlm, ingat sambil dating, leh gi beli manik, hehehe...manik lagi? keje nak habiskan duit je aku nih...biasalah, baru dapat upah 3 hari lepas, tak salah rasanya nak berhabis sedikit...

so...dating tak jadik...fulus je melayang...haih...pokai aku sekejap...tunggu dapat offer tempahan manik takpun crochet je lah baru le merasa ada duit dlm poket, tp nnti kena wat modal utk beli manik lain plak...hahaha...smpai ke sudah poketku kering...takpelah...ni baju my mother pun dah penuh almari aku...hakhak...cean dia...muncung2 sbb aku lambat jahit manik kat baju dia...takpe ma, rilek2...japgi saya gi buat yer...

notakaki : dating itu terpaksa ditunda gara2 mata ku yang sepet...cittt!!!

Comments

Popular posts from this blog

getting worse

GA saya nak phone casing