penangan lagu

huishh...pertama kali, aku nak ucap berbanyak2 terima kasih pada sape yang tulis lirik utk lagu dadali - di saat aku mencintaimu sbb lirik anda sangatla puitis...pastu nak ucap berbanyak2 terima kasih pada sape yang gubah alunan muzik lagu nih, sebab sangat2 la mendayu...kalau korg berdua tak dapat hadiah sebab lagu nih, meh sini aku kasik hadiah sepesel...

nape aku suke sangat lagu ni?
ada satu part yang penyanyi ni tarik, aku sangat mencintai dirimu tuh, huh...part tuh, aku dapat rasa betapa dia sangat mencintai diri org yang dia cintai...yer yer aku tau, kau sangat mencintai diri dia bukan tapi nak buat mcm mana...dia tinggalkan diri kau...

dengar lagu ni again and again, aku rasa sangat tenang...rasa dekat nagn cinta...yelah, cinta tu tak semestinya pada si dia yang berlainan jantina je kan, cinta itu luas, cuma mungkin kalau diteliti, aspek lagu ni, hanya mensasarkan si dia sahaja, apa kata kita sendiri yang perluaskan lagi makna cinta itu...

aku kalau dah suke lagu tuh, huh...memang kalau boleh 24/7 nak dgr lagu ni...nak dgr dan dgr dan dgr...smpaila kegilaan aku nih beralih kepada kegilaan lain plak...

cinta oh cinta

notakaki : kerana cinta aku kuat, kerana cinta juga aku lemah

Comments

Popular posts from this blog

getting worse

GA saya nak phone casing