Thursday, October 28, 2010

pisang goreng

Views
ini adalah kisah benar ada aku kesah

aku sangat suka pisang goreng, kalau kena gaya, huh...bukan setakat pisang, ngan pinggan2 sekali aku bedal tipu je tu, gimik je lebih

semalam, aku dah beli pisang goreng 2 hengget, pas makan sekeping, aku rasa nak MAKAN pisang goreng, pastu aku paksa adik aku beli lagi pisang goreng 2 hengget...muncung je dia turun kete gi beli...

balik umah, letak dalam pinggan, aku terus ngadap...kiranya ni menu tengah hari aku lah kot, ngadap pisang goreng...MAKAN punya MAKAN, tak sedar...upenya dah 3 hengget dah pisang goreng masuk dalam perut aku...wah...tahniah utk aku sendiri...

opss...sebelum tu, aku lupa nak mention, aku ajak le kaum kerabat ku yang lain ngadap pisang goreng tu, aku bukan jenis yang makan sorang2 tau...makan kena share...sbb tu lah aku makan 3 hengget je, sbb lagi sehengget tu dorang yang lain makan...papehal, aku tetap makan banyak...hahaha...gelak giant seyh...

gambar seperti biasa cilok dari encek google

ha, lagi satu, lupa nak mention, kalau kat tempat aku ni, sehengget pisang goreng bersamaan dgn 10 keping pisang yang digoreng, kalau 3 hengget, kira lah sendiri...penat belajar sifir darjah tiga dulu, mase ni lah nak aplikasi...ala...3 hengget equal tu 30 keping...

saiz pisang goreng yang aku beli tu plak, hah...boleh rujuk balik gambar di atas...besar2 dan panjang kan...hehehe...itu yang aku suke ttg tempat aku nih, makanan murah2 dan sedap2...

huh...pendek kata, memang semalam aku MAKAN sepuasnya...pastu petang, hah...hamek kau...penangan pisang banyak sangat dalam perut...apa lagi kalau bukan hangen je perut aku...kembong mcm ikan kembong rasanya...

notakaki : lain kali makan berpada-pada bukan ada-ada...padan muka saket perut...hahaha...gelak kat diri sendiri

No comments: