Friday, October 8, 2010

badan penat

Views
ohoo...sori sebab semalam aku da janji ngan diri sendiri mau hupdate kesah aku di siangannya...tp tak sempat lak nak menghupdate...rasa ralat ngan diri sendiri...

okeh...satu lagi keralatan yang aku alami adalah ralat sebab tak bawa adapter henset, alahai...mcm mana la aku mau hupload gmbar nih...haih...rungsing aku rungsing...kalau mcm ni smpai sudah, alamaknya...nnti dah basi cite, baru gmbar2 nya menyusul...alkisah...taiibbbbb....

semalam takde lah banyak sangat hamek gmbar, dan takdelah byk sangat sempat posing...haih...rancangan tidak bape lancar...sadis...sebab kami banyak main...tu la kau, sape suh byk main....aih...

notakaki : sape ada adapter nih...mau pinjam sehhh...

No comments: