pening2+lalat

bangun pagi ni, aku rasa lain macam, badan suam2, kepala pening2, aish...kenapa boleh jadi mcm ni, nak demam ke? risau aku...yelah, rasanya, baru akhir bulan lepas aku demam teruk, hilang selera makan, muntah2, takkan hari ni nak demam lagi kot...janganla...

selera makan aku hari ni pun belum okay sepenuhnya lagi, aku takut disebabkan gastrik je, muntah2 ada lagi, tapi takdelah teruk mana sebab apalah sangat aku makan, sket je...aishh...mase jumpa kawan2 ari tu, hampir sume org tegur aku,

"asal kau kurus je sekarang ni?"

aku dalam hati, hah...sudah...aku tak rasa ada perubahan pun kat badan aku, even mr someone aku pun takdelah tegur aku nampak kurus ke apa ke...maybe sbb member2 ni lama tak tgk aku kot, tu y dorg rasa aku nmpak kurus...sbb aku sendiri, terus terang aku cakap, aku tak rasa lah aku sekurus yang dorang sangkakan...setakat ni, bmi aku sume normal, takde masalah pape...

cume yang buat aku rasa tak sedap adalah aku kurang selera makan, kalau keadaan ni berterusan, aku takut nnti byk masalah lain timbul seperti tekanan darah aku jadi rendah smpai nak pitam2, bila jadi mcm tu, lagi lah haru aku...so, wat mase skrg ni, aku makesure segala mcm nutrien y badan aku perlukan aku amek, vitamin sume amek...hehehe...bagus tak aku nih...

hari ni je aku rasa lain mcm...nak demam kah...ataupun ada kaitan ngan insiden mlm kelmarin? hmmm...harap2 takde pape...

notakaki : minum air bebanyak

Comments

Popular posts from this blog

getting worse

GA saya nak phone casing