Sunday, October 31, 2010

cuti umum

Views
credit to google for this picture

hoho...nampaknya kemenangan berpihak kepada negeri kelantan walaupun negeri sembilan mendahului permainan...tak kisahla sape yang menang, kita tetap bersaudara bukan...

ekoran kemenangan 2-1 malam semalam, kelantan telah diberi cuti umum...hohoho...cuti cuti...

tahniah pada semua pemain bola sepak kelantan kerana berjaya membawa pulang piala malaysia kali ini...tahun depan mcm mana plak?

notakaki : 31hb cuti, 4hb cuti lagi...waka waka che yeh...

budak2 sekolah dah sampai sekolah dah pagi ni, tatau ari ni cuti...kesian...

10 comments:

white rose said...

sonok ko ek bercuti- cutian...

xtau plak kelantan menang...malam tdi sbuk melayan makan2 je...
hahaha...

therosputih said...

ala akak...utk penganggur aka penjaga umah mcm saya ni, ari2 cuti...

sedap makan nampak...

Azuan said...

dah lama kelantan x menang tu...hihi

therosputih said...

hoho...tak bape ikut sgt perkembangan bola...tp kalau ada cuti, laju je...hehehe...papehal, time kasih red warriors...

:: p R i n c E s S _ N :: said...

congratz kelantan!! gomo kelate gomo!!

therosputih said...

haha...semangat bakal ibu kita nih...pembawakan budak kah...hehehe

Yasminhamid said...

suami akak antara yg tersengih memanjang...kelantan menag la katakan..

therosputih said...

hampir2 nak kena telan ngan ayah sebab mase awal2 tu cakap, negeri sembilan menang ni...terus ayah bagi jelingan tajam...kecut perut...

b.r.u.t.a.l.s.o.l.o said...

cuti tarik selimut sambung tidur aku tak kesah sapa menang

therosputih said...

haha...kau mmg bagus brutalsolo...aku suka...