aku bukan penakut

td tgh hari, mak ngan adik aku...haishh...lambat lak dorg balik umah, meninggalkan aku keseorangan di rumah seperti biasa...

sebelum ni, aku tak kisah mana, taktau nape ari ni, iman senipis bawangku tergugat gamaknya...ngah syok2 belek baju nak jahit manik dalam bilik...

tiba-tiba saspennnn

aku dgr bunyik tapak kaki orang berjalan kat ruang tamu ohh...sebelum itu, utk makluman sume, umah aku berlantaikam kayu, jadik kalau jalan mmg ada bunyi sket ek aku dah pelik dah, yelah, sebab aku sorg2 kot dlm umah, mana mungkin ada org lain...melainkan ada org masuk dalam umah tanpa aku menyedari...pencurik?? ohh...tidak...mcm mana ni...cepat2 aku pegang enset, siap sedia nak tepon org kot emergency...

slow2 aku bukak pintu hulur kepala dalam ati, sekali ada org tarik pintu ni, putus pale aku, tak sempat buat pape...huishhh....selisih malaikat patplohpat...tgk2 takde orang, kat ruang tamu satu lagi kot...slow2 lagik aku jalan ada gaklah gaya pink panther di situ jengket2 aku nih...tgk2, takde orang gak...haish...bunyik apa nih...

seraya dengan itu jugaklah....bulu tengkuk aku meremang...haishh...ni yang aku lemah kalau duk sorang nih...dasar penakut!!!!

notakaki : mana selimut buhsyhuk aku...perlindungan perlindungan...

Comments

Popular posts from this blog

getting worse

GA saya nak phone casing