perogeram ari ini

hah...hari ni aku nak jadik artis...takpun model...pastu aku nak carik sape yang leh jadik tukang potogerafer aku...huhu...aku mau bergambar dan bergambar dan bergambar okeh...masuk tandas pun nak amek gambar boleh??eee...tak senonoh!!!

ari ni, one of my friend will unite with me...oho...and you know what....of pekos la aku suke...hihi...lama tak jumpa and she is just like my boiperend dah...huhuhu...arap2 apa yang dirancang berjalan dengan jayanya...kalau tak, kekgi naik entry kureng sedap kang...kalau naik entry macam seram semacam je, hah...konpem la gumbira maknanya...huh...

sebelum aku lupa, ari ni aku nak sepuasnya lagik okeh!!!haha...misi menaikkan berat badan sendiri...risau gak lah aku sbb a few friend of mine ada tegur dan ini maknanya aku mmg dapat teguran yang dasat kot ttg my own weight....haish...bukan salah aku utk mengalami penurunan berat badan, maybe sbb a few weeks nih aku kurang sihat dan mengalami masalah pemakanan...takpe2...nak naikkan berat badan, aku? huhu...sangat pakar kot...i just need to eat and eat...aku takmo nnti ada next person tegur pasal berat aku...takpe2...aku masih ada masa...jangan bimbang...hiyarghhh...attack makanan!!!

notakaki : oit2...check!! bateri kamera sume full okeh!! aku nak korang hamek gmbar aku pepuas!!huhu

Comments

Popular posts from this blog

getting worse

GA saya nak phone casing