bermula sudah

hari ni smpai 13hb, pesta konvo bermula!!!hiyarghhh!!!

ari ni, pepagi lagik aku bangun pagi ker.... semata-mata nak tgk kawad konvo punya pasal, sejak aku tahun 2 lagi kot, smpai sekarang...tak pernah ketinggalan nak saksikan kawad konvo daripada palapes, walaupun aku sendirik bukan palapes, tp most of my friends adalah from palapes, even tulang belakang idup aku pun one of the palapes jugak...moral of the story adalah, aku nak cakap, aku sangat dekat ngan palapes...hahaha...owh...lupa...ada sekalik, mase aku tahun 3, aku tak gi tgk kawad konvo sebab aku merajuk ngan seseorang, mase tu, aku ada 2 event serentak, so, nak tak nak i have to choose la kan...aku mintak la nak bergambar ngan seseorang tuh, tp dia sombong kot ngan aku, dia cakap taknak hamek gambar ngan aku, so, aku pun merajuk ah..hehehe...pegi event yang lagi satu, which is anjuran kelab penyayang, gi khidmat masyarakat kat kampung mana tah...papehal, aku enjoy gak the day...pastu, aku baik je balik ngan seseorang tuh, tp smpai ari ni aku akan ungkit isu tu kalau kitorg lepak...huh...nympah...nak hamek gambar sesama pun takmo...huh...

hah....lupakan kisah lama...td mase gi tgk, aku tunggu lak kan kot2 nmpak vip2 yang aku admired dari jauh, tp tak nmpak la, ke aku yang rabun??? tahun lepas, aku pernah tulis kat sini, aku nmpak pak lah, huhu..bangga2...yelah, sebab aku kan anak kampung...aku tak pernah tgk pak lah secara live...sedih3...

pas habis je kawad, aku pun blah ah, tp sempat gakla snap a few picture...hahaha...tp tetap tak puas hati gak, sbb ada background cantik kot, aku tak sempat nak hamek gmbar...aish...rugi2....rasa menyesal sesangat...takpe2...esok wajib ke atas diriku ini untuk menghabiskan mana2 bateri kamera yang terlibat dan memenatkan diri dengan aktiviti BERGAMBAR!!!

notakaki : nak posing mcm mana lak ni ek...

Comments

Popular posts from this blog

getting worse

GA saya nak phone casing