Thursday, October 21, 2010

biarkan mereka

Views
tadi terserempak ngan a, lama gila tak jumpa...terus tanya khabar pasal a, and tak lupa, pasal b jgk...kita story satu2 hokey...

kau pe cite skrg ni a?
mcm ni je, mcm kau, penuh kebohsanan dalam idup aku...aku diam je skrg, mls nak campur urusan org lain, sbb aku rasa sangat tak best...

kenapa ni, apa maksud kau?
yelah, dorg sume sibuk ngan urusan dorg, aku tak salahkan dorg, tp aku terasa lah jugak...nak je aku cakap ngan dorg, cukup2lah tu tunjukkan kegembiraan kalian semua, sbb kalian kena ingat, golongan yang tak bape nak gembira, kalian jangan ingat hidup ni kalian yang punya, sesekali, ingatlah mereka yang tak bernasib baik sebab bila aku buka page ni, page tu, tak hbs2 nak cerita perihal diri masing2 yang penuh ngan kegembiraan, pastu ketidakpuasan hati masing2...yelah, aku tau mereka gembira, cuma aku harap mereka bersyukurlah sedikit dgn kelebihan yang mereka dapat...org lain yang tak dapat mcm mana? apa kisah mereka? dorg tak pernah ke terlintas walau sesaat...tak hbs2 ngan ketidakpuasan hati mereka sendiri...

woahaaa...makan dalam ayat kau ni a
memangla...sbb aku dah lama dah bersabar, hari ni baru aku luah kat kau...kiranya kau org pertama dgr lah ni...aku dah lama pendam...dan dah tak mampu nak pendam dah...

okay2...kita story benda lain lah ek...kasik kau reda...b pe cite?
dia okay, sihat alhamdulillah...semakin jauh duduk, semakin aku belajar memahami dia...dan semakin aku belajar mengenali diri sendiri...pendek kata...kesabaran itu sangat penting...

hoho...aku setuju...bila kau nak kawin nih? hehehe...soklan cepumas sket...
huish...kau nih...kawin2 jangan disebut lagi...insyaallah kalau aku dia dah sedia, kawin jugak kami...doakan jodoh kami berdua tu ada...itu je...wat masa sekarang ni, byk benda nak kena disetel, kawin tuh...tataulah bila...masih belum ada perancangan ke arah itu...kau jangan bimbang, kau pasti akan jadi org pertama yang tahu psl nih...

bagus2...ni yang aku sayang kau nih...
aku senang borak ngan kau...nnti di lain kelapangan, kita bersua eh...pss...jangan lupa...hupdate kisah a dan b...


hahaha...mmg aku hupdate lah a, kau jangan bimbang...aku berbangga hupdate psl korang...bangga wat label khas utk a dan b...

notakaki : moga ketabahan bersama kita selalu kan a?

No comments: