Wednesday, October 6, 2010

sangat kehilangan

Views
ari ni, terasa sungguh kehairanan, mengimbau kenangan lama, terasa sungguh ketinggalan rupanya...rasa mcm sudah lama ke aku meninggalkan semua kenangan ini...

paling aku rindu adalah makanannya, huhh...hari ni memang hari aku makan semuanya...harap perut aku tak meragam esok...wakakaka...tapi kan, mcm panas je perut aku skrg ni ha, huishh...bahaya2...

tadi singgah tempat yang paling aku suke, secreto recipito, dan paling utama, aku makan tomyam apa tah ke namanya...dah lama sangat aku nak makan, bukan tak jumpa kat tempat lain, tp aku nak makan kat tempat tu jugak...hehehe...sangat merindui kenangan lama kot...sambil makan sambil berangan...

pas makan, sambung berangan lagi...best woo berangan ngan perut kenyang...tak caye, cubala korang try barang sekali, mesti tersambung smpai beberapa kali...tak caya? huh...takmo kawan okeh!!!

aiseh...sebenarnya, dalam keterberangan aku tadi, banyak keping gakla gambar yang berjaya aku hamek, tapi sayang, aku dengan sengaja lupa nak membawa adapter, so...dengan erti kata yang simple, takleh nak tunjuk kat korg sume apa aktiviti meronggeng tak bape nak berpaedah aku ari nih...ececece....

notakaki : alamak...teringat nak makan donut alien from big apple...naaakkk...

No comments: