Tuesday, October 26, 2010

ku kongsikan bersama

Views
okeh, hentry ini ditujukan khas buat sahabat aku, merangkap juga kawan baik, pendengar setia, pengkritik tetap, dan apa jua jawatan yang berkait rapat ngan idup aku...

aku suke cakap mcm ni kat kawan2 aku,
hidup aku tak lengkap tanpa korang

hei...aku serius ni tau...bukan memain...

selamat hari lahir yang ke 23 sayang...semoga kau semakin tabah dan kuat menghadapi hari mendatang...aku doakan kau bahagia dan gembira dengan hidup kau...friend forever eh...

sedikit info menarik tentang ohh...aku lupa nak kenalkan kawan aku ni eh...hehehe...perkenalkan, anizah alias ani*ah ohoo...huruf amende tu *...hehehe...itu rahsia aku ngan kawan aku...takmo hebohkan satu dunia...

ni lah dia kawan yang sangat aku sayang tu

apa yang menarik tentang dia yang nak aku kongsikan kat sini?

10 perkara yang anda perlu tahu tentang anizah
1. senyum dia statik je sbb tu kalau tgk kat mana2 gmbar dia, sepesen je bagus...istiqamah namanya

2. sangat kuat compared ngan aku

3. degil, keras pale kalau degil sangat, nnti aku panggil dia apa kau gile??

4. tak suke jalan yang ada taik burung nnti dia geli2 nak lalu

5. tak suke study kat meja, asyik2 nak atas katil

6. sangat suke atau boleh juga dipanggil kipassusahmati penulis novel thriller, ramli awang mursyid betul ke eja nama mcm ni? tatau nak eja mcm mana nama penulis tuh, aish...

7. juga meminati cerita harry potter, dr tgk wayang sampai ke memiliki novelnya

8. pembalut buku yang sangat teliti dan kemas

9. sangat suke kucing kira dia ni ibu kucing ah..oppsss tapi tak suke bela sbb tak suke taik kucing, aku jugak yang kena buang kan?

10. pandai masak tomyam emmm....teringat tomyam dia...kecur2...


so, kepada anizah, ini ucapan tulus dari hati ku yang suci murni ala2 minyak masak murni tu

selamat hari jadi, semoga kebahagiaan dan kegembiraan berada di samping kau selalu, dan bila kau keseorangan, ingatlah aku atau enhear sbb kitorang akan sentiasa ada utk kau...walau apa pun yang berlaku, kita tetap bersaudara...ingat tu...jadi, ada masalah, boleh share, ada gembira2, boleh share...apa guna kawan kalau tak boleh nak susah sama susah, senang sama senang...


aku suke ah gmbar ni...cilok dr mukabuku kau...

notakaki : nnti nak sandle mcm tu lagi...best sangat pakai...hehehe

2 comments:

enhear said...

aku mahu gelak jugak..
kipassusah mati? mmg kipas tak penah mati.
pastikan bilik anda sejuk utk dia
lawak2....hahahhaha

therosputih said...

kipassusahmati tu die hard fan la midah...tp sesuai jugak ngan niza tu ek, kipas memang susah nak mati...hihihi