30 jam

takde pun entry utk hari semalam kan? sume sebab aku memang taknak hupdate, aku abaikan blog sekejap, bagi laluan pada mr someone aku yang sanggup datang dari jauh semata-mata nak raikan konvo aku...owh...aku tersentuh...

aku tatau mcm mana nak balas apa yang aku dah dapat from him, kawan aku cakap, layan je lah dia leklok...kalau aku layan dia leklok sekalipun, aku tetap rasa aku tak dapat nak balas jasa dia...aku hanya boleh buat adalah aku akan ingat sampai bila2 pasal ni...tak mungkin aku boleh lupakan, kenangan dalam masa 30 jam yang diberikan allah utk aku bersama ngan dia...tak lama mana pun, tp aku rasa akulah insan paling bahagia dalam dunia...terima kasih cinta...aku suka lagu afghan...

30 jam, tak termasuk perjalanan pegi baliknya, tak berbaloi kalau difikirkan ngan tahap kepenatan yang dialami...disebabkan aku hanya ada 30 jam, aku sanggup tak tido 2 hari...banyak gila nescafee yang aku ambil smpai satu tahap, aku rasa high semacam je...aku pernah bace, kalau kita tak tidur dalam masa 24 jam, paras alkohol dalam badan akan meningkat seolah2 kita ambil alkohol dalam jumlah yang mampu memabukkan kita sekaligus menyebabkan kita tidak boleh berfikir dengan waras...

betullah cinta itu buta, sebab cintalah aku sanggup amek risiko tak tido ni, pegi konvo dalam keadaan minda aku dah tak bape nak betul, nasib orang2 sebelah aku ada utk memastikan aku masih dalam keadaan terkawal...thanks geng...

demi cintaku padamu
ke mana kau pun kan ku bawa
walau harus ku telan lautan bara
demi cintaku padamu
ke gurun ku ikut denganmu
biarpun harus berkorban jiwa dan raga

http://www.sapergalleries.com/MackWhisper.jpg
credit to here for this photo

notakaki : siang ku sasau gilakan kau malam ku igau gilakan kau

Comments

Popular posts from this blog

getting worse

GA saya nak phone casing