jejak yang tidak berkasih part 2

alkisahnya bermula begini...

dulu masa aku kat matrik, ada satu usahasama pihak ipta ngan matrik, program apa tah, aku sudah lupa, so, ipta terdekat ngan setiap matrik akan menurunkan sukarelawan aka fasilitator terbaik mereka bagi menjayakan program tersebut...

group aku dapat sorg abg fasi ni, happening gile, sangat kelakar, bikin kami gelak memanjang, mase last2, hamek gambar, mak aih, dia lak y lebih2...tp sayang la, sume gmbar tu dah tinggal kenangan betulla, cd nye rosak...habis hilang sume gambar mase kat matrik aku...

pastu habis je program tu, aku ada gak berbalasan email ngan abg tuh, pastu tak sedar bila masa boleh terlost contact, aku sendiri pun dah tukar no, pastu hilang ngan mcm tu je...tup3...3,4 ari lepas, aku check sent email aku, kira delete pape yang patut, sekalik...aku terpandang satu nama nih...

deshimmmm....ingatan aku berputar...siap ada bunyik lagi...cayalah...

terus aku antar email kat abg tuh, yelah, takut gak salah orang, pastu dia plak dah tak ingat aku ni y mana satu, tau2 dia balas, dia kata dia ingat lagi aku ni, siap bg no phone lama, hehehe...bangga aku bangga...dapat gak aku carik beliau...disebabkan sekarang ni zaman mukabuku, maka terus la add, chat sume...ohooo...borak panjang sebab dah lama gile tak berborak...

dulu dia amek engineering, pastu dah keje setahun dua, dia berenti, amek kpli, so, jadik cikgu sekolah kat sarawak dah, huu...jauh2...pada masa yang sama gak, aku attack ngan soalan panas, betul ke dia ada skandal ngan sorang budak group aku? huh...tak sangka, mmg tekaan itu berasas upenya...tahniah utk dia ngan kawan aku tuh...dia kata, ujung tahun ni dah nak tunang....baguslah...benda baik, watpe nak tunggu lama2, poket pun dah penuh, bolehlah tu ansur2...

moral of the story, aku bangga dapat contact ngan dia semula...bukanlah ada niat pape, sekadar memanjangkan lagi hubungan persahabatan yang pernah dibina 5 tahun yang lalu...

notakaki : selamat maju jaya buat dia dan pasangan...

Comments

Popular posts from this blog

getting worse

GA saya nak phone casing