tenet2

murning2 to you all...ngeee...seronoknye lah hai bangun pagi ada tenet, tgh ari pas makan ada tenet, nak tido malam pun ada tenet lagi...kejakunanku terhadap tenet...oohhh...tidaaakkkk...

yelah2...idup aku tak mcm korang, boleh bertenet like nothing happen, perasaan itu sangat bernilai harganya, nak bayar sejuta pun aku sanggup asalkan aku dapat bertenet...tp kalau dah kekangan nak buat mcm mana...di luar bidang kuasa...smpaikan telekom pun dah tobat2 nasuha takmo pasang tenet dah kat area umah aku...hah...ni dah masuk kes berat kau tau...sumpah aku sumpah korang2 yang mencuri kabel area umah aku...sumpah korang jadik peti sejuk kat umah...huh!!!marah2...

bila tenet di hujung jari nih, mcm2 aku bleh buat, dan mcm2 aku bleh bace, dan itu adalah sangat menenangkan jiwa utk org jiwa kacau mcm aku...it is the best therapy okeh!!!

sebab tu kah aku rasa sangat waras...aku ada kawan, aku ada kebebasan, aku ada kawalan, aku ada semuanya...dunia ini ana yang punya!!!

notakaki : bangun pagi, dalam ati..."nikmat allah..."

Comments

Popular posts from this blog

getting worse

GA saya nak phone casing