Monday, October 25, 2010

baju konvo

Views
itu hari aku pernah cakap yang aku takkan hupdate pasal kisah konvo aku, yang akan aku hupdate pun psl baju konvo aku, so, inilah dia baju aku...hihihi...


sila fokus lebih kat tangan baju ek...aku penat aku tercongok jahit benda alah nih tp takde org tgk...huh...

hasil tangan aku

okeh...alkisah baju ni sangatla panjang...beli kain ni awal2 lagi kot, before puasa lagi, kunun2 nak buat baju raya, tp disebabkan masalah teknikal, kain ini tak terjahit olehku...gara2 bizi ngan baju org lain pun ada gak...betullah, kalau kita jadi tukang jahit, mesti baju kita gak y tak sempat nak berjahit...

korang tau bila siapnya baju nih? seminggu aku nak konvo kot...takpelah...aku tak kisahla, janji siap....dan aku ada masa lagi nak alter mana yang patut...

aku lak sebelum konvo tu menumpang bilik kawan baik aku ni, bosan tatau nak buat apa, aku pun amek baju, buatla pape yang patut...tu y sempat bermanik baju aku tu...hajatnya nak jugak bermanik di bj tu sendiri, tp bila fikir balik, aku nnti kang, pakai jubah gedabak tuh, bukan nampak badan pun...takkan nak letak manik kat kain kot...mana boleh, tak praktikal langsung...pastu, tangan je nnti masuk gmbar...hahaha...sbb tu aku letak manik kat tangan je...letak plak letak kat tempat y memang akan konpem2 masuk lam gambar...bijak tak aku? tu namanya kreatif dan inovatif...

okeh...baju konvo dah hupdate...nak story amende lagi psl konvo nih eh...menung kejap...haa...aku dah dapat....hehehe....nnti je lah...

notakaki : gmbar tu aku cilok dr blog tempahan manik aku je...malas nak edit...hahaha

2 comments:

b.r.u.t.a.l.s.o.l.o said...

salam

yang si ani ni tak reti nak tinggalkan alamat dan on telefon ya ...

therosputih said...

haih...bukan ani lah brutalsolo, ina...tgk...nama pun dah salah, mcm mana nak ngorat nih...