Saturday, October 16, 2010

tempahan manik

Views
aku baru hengat balik umah ni, nak duk rilek memalaskan diri dulu, tapi belum ape2 agi mak aku pagi nih

mak : akak...bila nak siapkan baju orang antar tuh?
aku : hah? baju apa lak nih?

ooo...baru aku tau, sepanjang ketiadaan aku kat umah, dah berhabuk dah baju tu tunggu aku kat bilik 'org gaji'...aku manalah tau, sbb takde sape bilang sama aku...ni, baru aku telek2 bajunya...ngah berangan...nak buat design yang macam mana lah gamaknya yer...aku ngah blank nih...susah nak wat design yang mcm mana sbb utama adalah...asal ada baju baru smpai, aku nak manik baru...baru aku bleh plan nak wat design yang mcm mana...amacam...tahap kengadean aku?

notakaki : jom gi beli manik baru...hehehehe

No comments: