Wednesday, October 20, 2010

sume dah hupdate

Views
oho...dah seminggu dah upenya aku pegang transkrip sah ijazah sarjana muda aku, tp takde satu pun hentry ataupun gmbar yang boleh aku tunjukkan bukti pada kalian...

sebab?

sebab aku taknak tunjuk kot...biarlah aku sorg je yang simpan sume kenangan tuh...aku gembira ke, sedih ke, apa ke...biarlah aku sorang je yang tahu...

apa yang korang perlu tahu?

aku dah habis belajar, duduk rumah tak buat pape selain menulis, membaca, menjahit dan mengait...menghabiskan saat kehidupan pada kadar yang sangat biasa...takde apa yang boleh dibanggakan...

so, kalau korg harapkan aku utk tunjuk2 gambar aku time kejadian konvokesyen, korang silap lah tu gamaknya...aku tunjuk gak kot, tunjuk baju aku pakai time tuh...hehehe...

kalau korg lalu lalang kat page sape2 lah kan, pastu ada terselit gambar aku, hah...di situlah saat di mana korg leh tau psl aku konvo, selebihnya...biar aku sorg je yang simpan eh...

notakaki : aku ada sebab tersendiri kenapa aku buat mcm ni...biarlah begini, daripada biarkan ia luka bernanah

4 comments:

enhear said...

hihihi.. sbb gmbr ko byk kat aku knn kn kn ?
tak pe2.. aku akn simpan kn.. jadi pengubat rindu...
smoga manjadi penjahit manik yg berjaya..
;)

therosputih said...

tak jugak...ada je gmbar kat henset ngan kamera abg aku, tp terlalu sinis utk diuploaod...jadik...langkah selamat, biarlah aku sorg je yang simpan...

Hanna Farhana said...

uit..xda kisah pasal aku kew??hehe.....

therosputih said...

kisah psl kau? ha'a ek...nnti aku hupdate...tungguuu...