berita gembira

syukur alhamdulillah, selepas belajar 4 tahun, akhirnya sampai ke penghujungnya, bakal dikurniakan segulung ijazah...sepanjang 4 tahun belajar, aku berangan nak konvo pagi, pastu sesi awal2, supaya dapat hamek skrol ngan sultan, paling koman pun ngan nc...tunggu punya tunggu, maklumat pasal konvokesyen kuar...

sangat mengejutkan aku sebenarnya, smpaikan aku nanges kot mase tau aku konvo sesi petang, pastu ari kedua last, aih...sangat sedih...yelah...cuba korang bayangkan perasaan aku, selama 4 tahun aku berangan nak konvo pagi, supaya senang, petang tu aku boleh meronggeng sesuka hati...tp allah tu lebih mengetahui...dia letaknya aku sesi petang...hmmm...dugaan dugaan...mase duk umah, aku rasa sangat mental, taknak gi konvo, merajuk ngan pengurusan u, tapi bila dah smpai sini, lepak ngan member...hamek gambar sana sini, aku rasa terubat...da boleh terima kenyataan...kiranya keadaan aku ni much better than mereka yang kena sesi petang, hari last konvo...okeh...keadaan aku tak seteruk keadaan mereka....jadi, aku bersyukur...

pastu semalam, ada raptai...aku dapat satu berita yang sangat menggembirakan...nnti mase aku knvo, tan sri razali othman pengerusi syabas tuh, akan smpaikan skrol...wah..i'm sooooo excited kot...akhirnya ada benda yang best ttg knvo ini...syukur alhamdulillah...

kena aku teruja sangat? sbb agaknya dari kecik lagi kot aku minat ngan tan sri razali tuh, satu sebab adalah muka dia iras one of my father's friends, pastu sebab kedua adalah, dia manis kot...cuba tgk muka dia lama2...mak aih...bisa cair aku kot...wahahaha...eksklusif tol pengakuan aku...hahaha
amacam...hensem kan?

notakaki : tak sabar nak jumpa dia...nak kena pakai cantik2 nih...hahaha

Comments

Popular posts from this blog

getting worse

GA saya nak phone casing