aku terserempak dengan kembar

ohoo...aku rasa sangat seronok nak tergelak pun ada sebab 2 ari lepas, aku jenjalan la kat dalam tenet nih, pastu nak dijadikan cerita...aku terkedu ngan satu nama yang sangat familiar ngan aku...apa lagi kalau bukan ros putih...

terkejut berok gaklah kan, sbb aku ingat ada org kidnap nama aku ke hape ke, ingat kau ni famos amos ke cik kak smpai ada org nak kidnap2 identity kau pastu terus aku singgah blog empunya badan...

header blog itu


aku terus siasat siapakah dia...ala2 spy rusia gaklah aku menyelinap dia nyer blog...aku cuak gak weih...yelah, tetibe je leh plak terjumpa blogger nama sama takdelah sama ngan aku tapi lebih kurang lah tu kan...

sekali dah bace entry terbaru dia, aku bace lagi entry kedua, pastu bace lagi, hbs satu page tuh aku bace...pastu aku tersengeh sesorang mcm kerang bushuk...i like her...bling3...hehehe...terus aku gitau dia pasal kehadiran aku, and then...tak sangka dia komen entry aku yang psl paul tuh...apa lagi, tanpa membuang masa, aku terus follow dia...hehehe

bukan apa, bukan senang tau nak terserempak ngan kebetulan yang sangat dramatik gini, tu yang aku terus amek langkah drastik...dramatik vs drastik signifikan bukan? hehehe

walaupun aku tak kenal dia, y paling penting, dia pun tak kenal aku, tak salah rasanya kalau aku nak kenal dia, mungkin bleh jadi kawan...hehehe...

ros putih atau white rose...maybe sebab suke pada bunga ros yang kaler putih tuh...tak pun, ros putih tu bawa maksud yang sangat tersurat utk dia...tak pun, sebab ros putih tuh la dia dia dapat inspirasi utk jadi diri dia hari ini...ntahla...banyak lah alasan dia...aku tak kisah sume tu...y aku tau, nama blog kami hampir sama...ekekeke...

so, kliklah sini, white rose kalau nak kenal 'kembar' aku nih...hehehe

notakaki : jadilah kami kembar tak seiras...

Comments

Popular posts from this blog

getting worse

GA saya nak phone casing