aku accident

tak ramai yang tahu pasal ni, even my parents pun...tu pun semalam aku gitau mereka...hehehe...pastu dusyhum3 ayat soal masuk lubang telingan baik kiri mahupun kanan...agaknya sbb tu lah kot telinga kiri aku berdarah sejak ptg semalam ni....skrg ni baru aku tau sebabnya...

hari tu, mase kat airport, nak balik ke bumi kalantan...aku pening2 kot turun bus, aku sendirik pun taktau exactly mcm mana boleh berlaku kejadian itu sbb memori aku time tu lost...yang aku tau, aku sangat terkejut, sakit, motor, abg polis...tu je...

moto ntah datang dari mana, tau2 je, debuk...kena badan aku, aku terjatuh...sama ada sbb hentaman atau aku pening...sakit bontot aku seyh...pastu mamat moto tu @ mamat polis tu turun moto, angkat aku...hohoho....seorang lelaki memegang aku? ohh nooo...terus aku cakap aku okay...tak rela kot aku kena free check up ngan dia...dia takmo lepas kot lengan aku...aku agak dia rasa bersalah ngan aku takpun dia mmg nak amek kesempatan...aku tak bape caye sket laki nih...sentiasa memandang serong pada niat mereka...

cepat2 aku cakap aku okay, takde pape...byk kali kot...mamat polis tu pun mengalah lah ngan aku, dia lepas tangan aku, pastu dia cakap dia bleh anta gi check kat hospital...aku dalam ati, ngan moto? berdua? hmmmm...tak tanya lebih2 lak, aku laju je lah cakap, takpe2, saya okay jer...beriya dia tanya aku okay ke tak...pastu dia cakap dia mintak maaf, dia tak perasan langsung aku kat depan...asal...aku berpakaian gelap sangat ke smpai tak nmpak? rasanya byk kot lampu kat sini, ke sbb byk lampu sangat smpai aku tenggelam dalam cahaya lampu...

sebenarnya maybe salah aku jugak kan, aku tak perasan langsung trafik kat situ, turun2 bas, terus jalan straight nak masuk...sekalik...huh...berpinar gak ah mata...masa kena tu, aku rasa sangat terkejut kot ngan apa y dah berlaku, ngan dia pegang aku ala2 aku cedera parah berdarah2, smpaikan aku tak rasa pun sakit kat mana...jantung je yang rasa sakit, berdenyut laju sangat...

pas aku blah dari situ, terus aku gi carik mcd, huh...dark coffee satu...minum seteguk...baru aku perasan...ha'ah la...punggung aku, perut aku, sume sakit tahap gaban...huhu...rasa mau nanges kot kat situ, dahla sorg2, sakit lak tuh...sabo je lah...aku gitau kat member aku je aku eksiden...sume terkejut kot...kihkihkih...sbb aku tak mcm org baru pas eksiden agaknya...

yang penting, bila smpai umah, baru aku rasa nikmat sakit itu...huhu...tak tido malam gaklah aku...sakit woo...

mak : kenapa jalan macam orang tempang je ni?
aku : hmmm...sakit nih...

notakaki : baru kenal ngan nikmat sakit upenya

Comments

Popular posts from this blog

getting worse

GA saya nak phone casing