Friday, May 17, 2013

day 4 at rumah

Views
walaweih...ari ni aku sangat bizi star dari malam tadi, sampai la ke la ni...tarik nafas semput mak kau tau...

pagi ni ada tolong2 buat makan kat umah cikgu sekolah...aku tak ketinggalan, tukang menyebokkan suasana...siap bawak alia lagi...hoho...

okay...nak cite pasal semalam punya...

alia sedikit meragam sebab cuaca panas sangat...tapi syukur alhamdulillah, tengah ari sket, hujan...walaupun tak lebat mana, cukupla sekadar menyejukkan bumi...sempatla gudik2 ngan alia...hoho...

baru kejap aku letak dia kat bawah, beralaskan kain lampin putih bawah pale, pastu aku pusing nak betulkan duduk...sekalik..hamek kau...
sempat lagi jeling arah aku, takut aku marah dia ke dia pandang aku lagu tu? *garang sangat ke mama ni alia?

malam...alia sangat behave...tak nangis...dia start tido kul 7 tu, sampaila ke pagi esoknya...kul 7 sini, dah nak masuk isyak dah...

notakaki : alia makin takleh berenggang dengan aku...



15 comments:

husna zahidi said...

best kan main ngan budak kecik..husna sukaaa!! =D

fardiyah said...

wahh kemain garang dia pandang..

cik azLyzah⊙.☉ said...

hahhhhhh...esok2 alia beso die sebok kacau mama die potong bawang...

mawar berduri said...

kalau dh besar taw lah tu nakalnya..hehe

Adie Ikah Akmal Rahimin said...

uish anak mama ni.... :3

JaSSNaNi said...

Wow!!!! Lama betul alia tido.. x de bangun minum susu ka? Hmmm sama ngan fiyya, dah kenal org, so taknak org sebarangan pegang dia.. eksyennnn!!

therosputih said...

husna
sangat suka sebenarnya...tambah2, anak sendiri plak tu...

therosputih said...

fadiyah
dia tak suka kot...nehehe

therosputih said...

cik
bukan kacau la, tapi tolong mama namanya tu...

therosputih said...

mawar
doa2 agar tak bape nak nakal...

therosputih said...

adie
ihihi...no komen...

therosputih said...

kak nani
kalau malam memang dia tak bangun, kitala yang kena kejut dia bangun susu...

cik azLyzah⊙.☉ said...

aahhh...tolong lah sangat,,tolong hancurkan bawang,...hahahha

Intan Akma said...

sangat suka gomoi babay yg tengah tdo.. ;D

Mimie Najib said...

anak mama sungguh ni kan..hehe.. yela, hari2 teman mama, hari2 smbng ngan mama kan.. nampak alia ni bdak yng sangat2 baik.. mudah2an macam tu la hndaknya.. =)