Monday, May 6, 2013

hupdate carta mei

Views
dah nak masuk seminggu dah bulan mei ni kan...macam2 dah jadi, semalam hari mengundi, dan semalam jugakla aku tertonggeng2 tertidur depan tv sebab nak tunggu keputusan pilihan raya punya pasal...ntah bape kali tertidur, tengok2 tak selesai lagi...last2, nekad...terbungkam atas katil sambil pelok alia sampaila ke pagi...

alang2 cakap pasal bulan mei, hupdate pasal carta pengomen la sekali...carta bulan mei ni akan tamat sebaik sahaja bulan mei berlabuh...


8 comments:

Intan Akma said...

saya suka..saya suka.. ;D

Mimie Najib said...

nama atas sekali..hehehe..

Deqla Manjew said...

alamakk..xde dlm list.. hihi.. al-maklum be2rapa hari ni agak menyepi...huhu

therosputih said...

intan
hamboi2..sukenya dia...ekekeke

therosputih said...

mimie
wah...usaha usaha usaha

therosputih said...

deqla
dah hilang dah ke moody2 yang ari tu...?

mawar berduri said...

kena usaha lebih nie..hehe

cik azLyzah⊙.☉ said...

Name cik belom masuk carta..kehkehkehhh....tengan usaha lagi ne...