Thursday, May 30, 2013

lucky follower 400

Views
sedar tak sedar, blog yang memaparkan tah pape story ni dah menginjak angka 400++ dah followernya, dan aku terkebetulan TERbaik ati nak REVIEW blog si pemilik follower yang ke 400..

                     

pemilik blog <aimifarzanaloggie.blogspot.com>

                     

di kesempatan ini jugak, aku ada hadiah mysteri untuk diberikan...mohon follower yang ke 400 ini menghubungi aku di alamat email aku ya...<nurulain_rahimin[at]yahoo[dot]com> dengan kadar yang segera...

notakaki : tak sabar nak tau result CARTA PENGOMEN MEI 

11 comments:

Mimie Najib said...

waa..dah ramai follower sini..hehe.. tahniah buat mama alia.. =)

mawar berduri said...

wah..tahniah kpd follower ke 400 tu..

mawar berduri said...

tahniah jugak kepada pemilik blog kerana makin bertambah follower blog..

cik azLyzah⊙.☉ said...

yeahhhh....awal pagi lawat kawasan...yuhuuuuuu

cik azLyzah⊙.☉ said...

yeahhhh....awal pagi lawat kawasan...yuhuuuuuu

Deqla Manjew said...

perghh untungnya follower tu.. baru follow dah dpt hadiah... yg kite ni dah lama jadi followers setia x dpt pun...kihkih...

cik azLyzah⊙.☉ said...

lalalallaalalla...deqla dah majok tueee.... :P :P :P

Intan Akma said...

wag..ramai dah...tahniah..awak memang rajin mengupdate bahan kat sini..hehe..blog saya jugak yang suram muram

Intan Akma said...

oppsss..tahniah juga kat follower ke-400 tu.sat g nak g intai-intai la follower bertuah tu...

Tampawan said...

story kat sini best :D

Tampawan said...

dia tak tuntut hehehe