Friday, May 31, 2013

gigih di malam hari

Views
malam ni ada kenduri aka doa selamat kat rumah besannya mak, errr...dah tu, orang ajak kan, apa lagi...jom aje lah...angkut alia memalam buta, nasibla dia tak meragam...kelip2 aje mata dia...tak tidur...

                    

ginilah suasana perjalanan aku tatkala ini...doakan semogaselamat sampai, dan selamat sampai kembali ke rumah...dannnn...jangan lupa doakan makanannya sedap2 sebab perut aku nih dah duk head banging dah inside nih, lapo bonar nampaknya...wakakaka...

notakaki : no plat kenderaan itu...itu...


6 comments:

cik yaya said...

semoga selamat pergi dan pulang :)

Mimie Najib said...

semoga perjalanannya selamat..dan alia jgn meragam2 ye.. =)

cik azLyzah⊙.☉ said...

ewahhhewahhh...gigh nye mama alia ne jalan memalammmmm....seb baik alia tak meeragam kan...kalu tak susah lam mama nye nak melantak..hahahha

Deqla Manjew said...

seram pulok perjalanan mlm2 camni..huhu..kalo gini, deqla x berani.. tdo je ... bkk2 mata dah smpai..hohoho...

Intan Akma said...

gelap nya..xde lampu jalan ke?

Tampawan said...

Amin BTW sapa yang amik gambar?