Thursday, May 16, 2013

kerana kau seorang guru

Views
entry ini aku karang special untuk semua guru di malaysia, khususnya yang telah mendidik aku sehingga aku menjadi apa yang aku ada hari ini...

terima kasih guru...

tanpa jasa dan usaha tidak mengenal jerih dalam mendidik aku, pasti aku takkan mampu mengenal ABC dan 123, jauh sekali untuk menulis dan membaca...

aku menyusun sepuluh jari memohon ampun dan maaf andai aku telah mengguris perasaan mu...

                      

guru yang paling banyak berpengaruh dalam hidup aku, tak lain tak bukan kedua ibu bapa aku sendiri...terima kasih...

notakaki : dan sekarang aku pula yang memikul tanggungjawab seorang guru, semoga aku beroleh keberkatan dan keredhaan mu...

tetibe je aku sayu...........

8 comments:

cik azLyzah⊙.☉ said...

selamat hari guru dearrrrrrr...semoga menjadi guru yang cemerlang,gemilang dan terbilang,,,cehhhhhhhhhhhhh

Mimie Najib said...

selamat hari guru juga buat cikgu ain.. =)
jadilah guru yang terbaik & disayangi pelajar selalu.. =)

Sue Bee said...

mencabarnya kerja seorang guru zaman sekarang berbanding zaman dulu-dulu..

JaSSNaNi said...

selamat hari guru untuk adik ain yang comel... si guru kecil moleh alia... :) semua2 lah.. selamat hari guru dan selamat hari anak guru... boleh? hmmmm

mawar berduri said...

selamat hari guru...kpd semua yg bergelar guru..

Deqla Manjew said...

ehh ibu bapa pun guru kta jugak kan.. guru masa kat rumah...

Intan Akma said...

satu family cikgu ker?

Intan Akma said...

betul tu thanks to cikgu2..kalau tak cikgu yang ajar dari kecik dulu idak ler kita semua jadi cam sekarang ni