Thursday, May 9, 2013

100 days old

Views
                     

pejam celik pejam celik...ari ni dah 100 hari dah usia alia...syukur alhamdulillah di atas kurniaanmu ya allah ya tuhanku...

alia ni tak banyak ragam, syukur sangat2...senang nak jaga...semoga menjadi anak yang berguna, solehah dan berjaya dunia dan akhirat ye sayang...

sesungguhnya, nikmat melahirkan alia dan menjadi ibu kepadanya adalah suatu anugerah yang tidak terhingga...

notakaki : tiap2 ari bangun tengok alia, sebelum tido tengok alia...

15 comments:

nadia farahida said...

wahh dah habis pantang 100 hari ye kakkk :P

Deqla Manjew said...

alhamdulillah...cepat je masa berlalu..

Mimie Najib said...

bulatnya aliaaa.. geram betul sy kalau tngok bby tmbam2 ni..rasa nak gomol2 je.. :)

moga jadi anak yang terbaik buat ibubapa ye alia.. :)

Intan Akma said...

boolaatttt~~~ ;D

cik azLyzah⊙.☉ said...

Alhamdulillah....semoga baby alia jadik anak yang solehah buat mama & papa ekkkk :D

mawar berduri said...

tembamnyer..

therosputih said...

nadia
hekkkk...=p tiap2 ari pantang...

therosputih said...

deqla
itulah...kejap je...masa sakit, lama je rasa...

therosputih said...

mimie
insyaallah kan...

therosputih said...

intan
hihihi...syukur alhamdulillah...

therosputih said...

cik azlyzah
sama2lah kita doakan yer...

therosputih said...

mawar
ada laaagi ramai yang laaaagi tembam dari alia...hehehe

cik azLyzah⊙.☉ said...

In Shaa Allah dearrr...doakan jugak buat cik yea..mom 2 be...hoohohh

Adie Ikah Akmal Rahimin said...

alia @_@ <3 <3

JaSSNaNi said...

alhamdullillah.. 100 hari sudah.. moga alia membesar sihat dan jadi anak yang solehah.. aminnnnn..