Tuesday, May 21, 2013

roti telur

Views
breakfast pagi ni...

apa ke nama roti nih? roti kosong sapu ngan telur pastu goreng tanpa minyak...roti telur la tu kan?

gigih kau pagi2 lagi bangun, sama naik bangun pagi ngan alia...semata2 nak buat breakfast yang simple tapi penuh kasih sayang nih...haha...ayat takleh blah...ye lah, mesti lah takleh blah, kalau dah bangun kul 4 pagi, pastu menapak gi dapur, godak2 telur...huishh...hanya orang yang gigih dan penuh kasih sayang macam aku ni je yang sanggup tempuhi semua tuh...woahahaha...

notakaki : kena buat breakfast siap2 sbb ari ni ari yang bizi

10 comments:

Mizz Aiza said...

simple, tapi menyihatkan sebab tak letak minyak..

JaSSNaNi said...

sedap ni roti telo ni.. akak pun suka wat.. anak2 suka je makan roti camni.. :) hidangan penuh kasih sayang katakan.. :)

cik azLyzah⊙.☉ said...

aah...roti telur lah...takkan telur beroti...hahahhahaaa...
awal nye bangun..kul4...gigih sangat tu..

Farah Waheda Wahid said...

french toast... ini bekal farah untuk hari ni... *_^

Mimie Najib said...

roti telur.. sedapnya.. selalu mkan time pagi.. =)

Intan Akma said...

saya pon suka gak..lepas beli pemanggang ajaib lagi syok masak roti telur kat situ..xmelekat walaupun tak letak minyak

Intan Akma said...

saya pon suka gak..lepas beli pemanggang ajaib lagi syok masak roti telur kat situ..xmelekat walaupun tak letak minyak

Deqla Manjew said...

slalu gak buat.. mmg mabeles...hihi

mawar berduri said...

sedap tu..terliur jugak sebab dah lama x makan..huhu

Adie Ikah Akmal Rahimin said...

lama eh tak wat benda ni...mana ada roti skang ni.....huisyh