Wednesday, May 8, 2013

gempar!! staf husm pengsan!!

Views
ngah duk menunggu turn tuh, tetibe je kekalutan melanda...apa taknya...staff husm, yakni akak misi <strike>cantik</strike> tetibe jatuh pengsan sewaktu nak bertugas...



aku yang masa tu hanya jadik saksi kejadian sahaja, sempat merakam gambar kekalutan yang melanda itu...errr...tuan punya badan yang pengsan, tak sempat nak melilau tengok sape...

nasibla keje kat sepital dah kan, jadi pape mcm ni je, lajuuuuu je dorang hantar pi unit kecemasan sana...

nasib akak nurse masih belum dapat diketahui...sekian, saya yang melaporkan dari unit berita sokseksoksek...

notakaki : doakan yang terbaik untuk akak nurse tu...kesian dia...

12 comments:

Intan Akma said...

hamboi..dan lagik jd wartawan bidan terjun...

Deqla Manjew said...

nurse pun manusia juge..mesti ada sakit mcm kite..tp untung la dia.. sng trs dpt rawatan..moga dia ok2 aje.. in shaa Allah...

Mimie Najib said...

waa, ada laporan berita terkini..hehe

moga akk nurse tu tak apa2.. mngkin penat kut..

JaSSNaNi said...

amboii.. laporan berita terkini.. pantas dan tuntas betul dari media sokseksoksek

mawar berduri said...

staff hsptl pengsan..senang r..

cik azLyzah⊙.☉ said...

Asal tak de keluar kat berita tv3 ne..huahuahuaaaaa

therosputih said...

intan
gamaknya nak jadik wartawan tak bape nak lepas la nih...

therosputih said...

deqla
gitulah harapannya...

therosputih said...

mimie
tugas sambilan...ekekekeek

hope akak nurse dah sihat...

therosputih said...

kak jassnani
saksi utama lejadian...hahahaha

therosputih said...

mawar
itu untungnya kerja kat hospital...

therosputih said...

cik
belum mencapai piawaian yang tertentu...hahahaha