Wednesday, May 1, 2013

layan anugerah zee

Views
sambil2 tunggu waktu tidur, sempat lagi tu tengok
zee awards
...hahaha...sape lagi peneman setia aku tengok tv malam2, tak lain tak bukan...ayah aku ler...

ha...apa dia?
apa tu zee awards?
actually...zee awards ni kira macam FFM, festival filem malaysia...cuma zee awards ni untuk cite
H.I.N.D.U.S.T.A.N.
hai...

kalau korang nak tau, aku ni
kaki cite hindustan
, ala2 die hard fan jugakla...cuma sekarang ni slow sket, tak macam awal2 remaja dulu, sekarang ni laaaaagi remaja sebab hindustan sekarang ni, kalau tak seksi tak sah...seksa dah aku yang nengoknya...

aku sanggup melangut depan tv tgk awards nih semata2 sbb filem AGNEEPATH tercalon...hero dia, semestinya HRITHIK ROSHAN...hahaha...pastu layanla mata jap, tgk pelakon2 hensem bagai...owh...
malam ni berangan lagikkkk
ada SRK tu...










12 comments:

Deqla Manjew said...

minat hindustan jugak..tp deqla suka SHAH RUKH KHAN.. selamanya di hati... =)

Mimie Najib said...

rajinnya layan hindustan..hehehe.. saya layan kalau ada yng best hari sbtu tu je.. kalau award2 ni xpernah pun tgk..

therosputih said...

deqla manjew
srk die hard fan...ain suka hrithik...

therosputih said...

mimie
sabtu ni cerita mann...jom layannn...

JaSSNaNi said...

suka shah rukh khan berlakon, tapi smlm citer tv2 kul 10 tak sempat tengok.. sbb dah ngantok sangat.. chalte chalte.. Shah rukh khan dan rani mukarjee

therosputih said...

kak nani
suka dgr lagu hindustan...pastu tgk dorg nari...owh...

Mimie Najib said...

oo..yeke..best tu.. sy suka cite tu.. insyaAllah blh la layan.. =)

Intan Akma said...

hihihi...saya suka saya suka hrithik preeti zinta (erk camtu ke ngeja dia) ;D

Adie Ikah Akmal Rahimin said...

hehehehehe minat sgt ah hirthik roshan sampai sanggup tunggu memalam :)

JaSSNaNi said...

hahaha.. gelek2 atas bukit... goyang2 atas gunung.. masuk dlm laut... kuar atas darat.. lagu pun tak abis2 lagi.. hehehe

cik azLyzah⊙.☉ said...

Cik pon suke tengohk hindustan..tapi nak tengok heroin yg Macho je..kalau tak macho tak nak tengok lah...hohohohh

mawar berduri said...

kdg2 best juga layan citer hindustan nie..