Monday, May 20, 2013

woot woot hupdate carta mei

Views
weih weih weih...

                    

ini baru kejap tadi je aku printscreen, cer tengok betoi2...jumlah komen no 1 ngan no 2 sama daaa...acanne nih.....

okeh...jangan risau...ini penyelesaiannya...dan juga BERITA BAIK untuk anda semua...

aku dengan ini bermurah hati untuk mendoubletriplekan HADIAH MISTERI bagi top CARTA MEI 2013 therosputih jika jumlah komen nya adalah sama...so, tak kisahlah kalau ada duk no 3,4 sekali pun, janji jumlah komennya...

pada yang request suh aku bagi jer hadiah kat sume nama yang ada tuh, errr...insyaallah, akan diusahakan...tapi bukan untuk bulan ni..kalau ada rezeki lebih, tak salah rasanya kalau kita kongsi bersama yang lain kan...doakan agar rezeki aku bertambahtambahtambahtambahtambah hokey...

notakaki : nextweek dah start cuti sekolah...hmmmm...

6 comments:

mawar berduri said...

cepat tul eh diorang nie komen..tertinggal den..hehe..
Akak..apa kata akak bagi sijil penghargaan ke..best juga tu ble gntung kat dinding..hehe

Mimie Najib said...

rajinnya mama alia skodeng para2 pengomen..hehehehe

cik azLyzah⊙.☉ said...

hahahhaa...same ke??tak prsan pulak carta komen ne dear..kat mane lah ain sembunyikan..hahahhaaa

opssss...boleh request lagi tak??cik nak request hadiah ipad...bole tak...bole tak...hahahahahahaaaaaaaaaaaaaaaa

Intan Akma said...

owh..jauh ketinggalan sudah..huhuhu

Deqla Manjew said...

jatuh carta sudah..haha... tmpt ke 4.. adehh x larat nk pecut dah dek nonnnn...

Adie Ikah Akmal Rahimin said...

yea ada namaku :3