Thursday, May 9, 2013

mimpi iphone

Views
opsss...ada ati berangan nak pakai iphone nampaknya...tak leh blah tollah selera ibu beranak satu macam aku nih...hampeh...dalam mimpi, apa2 pun boleh jadi kan...mimpi kahwin ngan johnny depp pun boleh...wakakaka...opsss...sori alia...mama telebih sudah...

                     

notakaki : masih berpas hati dengan telefon yang ada sekarang, cukuplah...bukannya ada oang nak msg2 pun, jauh sekali nak kol...adeh...
  




15 comments:

mawar berduri said...

hehe..manataw nanti boleh tukar iphone..sapa taw..

Fyzal said...

nokia 3310 memang tahan lasak. ada rezki dapat la ifon tu. rezki tu kalau Allah nak bagi takde sapa boleh halang, kalau Allah nak tarikh takde sapa boleh tahan.

semoga ceria selalu.

Deqla Manjew said...

mmg syok la kalo mimpi tu jadi kenyataan kan! hihi... nokia dulu2 mmg tahan lama.. jatuh la byk mana pun.. yela.. biasa2 je.. henpon yg skng ni mcm2 ada.. tu yg kena jaga bebaik.. jatuh sikit pun dah bole rosak..huhuhu

Mimie Najib said...

mana tahu impian akan jadi kenyataan kan.. xpe, berangan tu kadang2 perlu jgk.. sebab dari angan2 tu kita akan cuba capai..hehehe

Intan Akma said...

sama la saya..lps kawen hp campak merata..bila nak kunci alarm baru menggagau carik hehe...

therosputih said...

mawar
taktau la lagi tu...hati ni meronta2 dah ni...hahaha

therosputih said...

fyzal
hehehe...itulah...kalau allah dah cakap kunfayakun tu, terus je jadi...insyaallah, percaya rezeki itu milik allah...

therosputih said...

deqla
lagi mahal epon tu, lagi bahaya dan fragile kan...

therosputih said...

mimie
berangan ni memang tiap2 ari, dah memang wajib berangan dah...ahaks....

therosputih said...

intan
hehe...takpelah tu, dah tak perlukan enset lagi dah...ain ni masih perlukan seseoarng, pada masa yg sama...enset sunyi aje...

Mimie Najib said...

waahh, tiap2 hari berangan ye.. kntoi dah aktviti mama alia ni..heheh

cik azLyzah⊙.☉ said...

alangkah bahagia nye kalau mimpi tu jadik kenyataan...huahuahuaaaa

therosputih said...

mimie
hihi...free op charge le katakan...

therosputih said...

cik azlyzah
kalau sume benda boleh jadi kenyataan bila bermimpi, owh...hari hidupnya...agagaga

JaSSNaNi said...

mimpi dapat iphone.. sonok nya.. walaupun bukan betul2 kan..