Monday, May 27, 2013

penangan movie lilo and stitch

Views
                     

kat tv2 sekarang nih, ngah siar cerita kartun, movie lilo and stitch...dannnnn...ALIA DENGAN KHUSYUKNYA DUK TENGOK...

walaweih...syiok sangat kot tengok benda2 bergerak kat tv tuh...penat duk godek2 gudik2 dia, totap jugak nak pusing dan tengok arah tv tuh...acanne nih...tak bagus kot untuk perkembangan mata dia kan kan kan...?

agaknya dia suka kot tengok benda alah stitch tuh? huh...nanti mama kau buatkan crocheted sitch untuk kamu yer alia...ntah jadik ntah idok le...hahaha

notakaki : duk sabah, takdak tv 2 minggu pun alia dah macam jakun jerrr tengok apa itu tv...adoiyainyapun...

11 comments:

JaSSNaNi said...

ain.. jangan letak dia dekat sangat ngan tv ye.. akak letak fiyya depan tv.. tapi jarak jugak.. dlm 1meter.. dik.. kalau alia suka lilo stich ni.. fiyya lak suka mickey mouse club house... dok depan tv tak kesah org len kat tepi dia.. janji citer dia... suka colorful tu kot.. kan..

cik azLyzah⊙.☉ said...

biase lah...dowg suke tengok bende2 yang berwarnaaaaa...hehehhe

Adie Ikah Akmal Rahimin said...

amboi amboi amboi.... tok ma tgk ler cucu ni :)

Mimie Najib said...

boleh je kan kalau bby nak tgk tv.. cuma jrng kerap sangat..tu je.. =)
lagipun dia tgh nak belajar pembelajaran baru la tu..

nadia farahida said...

kak, jangan kata alia, nadia pon suka cite ni :P

Deqla Manjew said...

x ksh la apa jenis katun pun..kalo nmpk benda bergerak apa lg yg comel2.. mmg teruja la baby nk tgk kan.. cam tu la kita masa kecik2 dulu cik kak oitt..hihi..

adyna said...

Best jugak kartun ni, ain akak ppm cuti pun kena keje ;)

Intan Akma said...

anak saya masa kecik suka tengok katun bisu tu..tom & jerry haha..

nuranis amar said...

singgah sambil follow.. feel free to follow me back

http://dunianuranisamar.blogspot.com

mawar berduri said...

eh kartun kegemaran kita lah...huu

Tampawan said...

memang minat cerita ni tapi bila stich dah ada tuan lain dah tak tengok :(