Wednesday, May 8, 2013

quit!!!

Views
pernah tak kalian tetibe je rasa macam ni

I QUIT!!!

dan pernah tak kalian terfikir

apa akan jadi kalau seseorang tu quit dan melepaskan semua yang ada? apa akan jadi selepas itu?

notakaki : kalau ketua keluarga quit??

9 comments:

mawar berduri said...

pernah..hehe..berhenti kerja...
tapi kalau ketua keluarga quit..xtaw nak ckp lah..

therosputih said...

mawar
bestnya ada pengalaman berenti keje kan, boleh dijadikan panduan masa depan...

Deqla Manjew said...

teringat dulu deqla benti keje tetibe.. surat notis pun x bg.. blah cam tu je.. haha...

Intan Akma said...

saya asik di paksa En. Suami untuk quit@tukar tempat keje..tapi masih lagi sygkan tempat keje@kwn2 disini..huhu sampai naik tebal dah telinga

cik azLyzah⊙.☉ said...

tak penah kut..kehkehkhe

therosputih said...

deqla
hihi...diam2 ooo...

therosputih said...

intan
dia nak suh duk umah jaga anak2 eh?

therosputih said...

cik
takdak pengalaman macam ni kan...ehhehehe

JaSSNaNi said...

macam skrg ni...
akak rasa pun cam nak quit je.. i'm quit.. tapi sayang pun ada...