Wednesday, May 8, 2013

jom borak-borak dulu

Views
tepek gambar anak yang sorang ni dulu

                                           

hahaha...hamek kau...tepek gambar alia yang tengah buntang matanya...ini budak takmo tidur lagi sebab tidurnya telah diganggu oleh ibunya yang tak boleh nak tidur lagi...haha...kejam kan? aku yang takleh tidur lagi sebenarnya, pastu pi kacau kejutkan alia suh bangun...hauhauhau

bukan apa, alia dah tidur dari maghrib tadi, pastu takmo bangun...so, dengan tak tertukar lagi pampernya, tak isap susu lagi...kejutkan lah...haha...sadis...tadi masa kejutkan dia, punyalah berat otu kalopak matanya, takleh nak diangkat...huk aloh hai...nampak sangat ngantuknya di situ, tapi mama terpaksa kejutkan kamu wahai alia...

okeh dah...jom kita tidur...selamat malam semua...

notakaki : tidur malam peluk alia = syiokkkkkkk

11 comments:

mawar berduri said...

cumell r dia nie..

therosputih said...

mawar
time kasih bagi pihak alia...wakaka

Deqla Manjew said...

amboii besar mata.. kalah mata deqla.. hihi

Mimie Najib said...

tembamnya alia..geramnya tgk dia.. =)

Intan Akma said...

alololo..cian nye baby..aunty tolong babap mama dia ye..kacau je kan ;D

cik azLyzah⊙.☉ said...

Alolololo...alia nape tak geget mama je...kacau alia tido je kan..kehkehkeh

therosputih said...

deqla
ada lagi yang besarnya, hehehe...ni pun dah kira kecik dah nih...

therosputih said...

mimie
pipi tu tiap2 ari kena sedut ngan mama dia,,.adeh,,,

therosputih said...

intan
huk alah,..janganla dibabab2...cuba hulur duit, hihihi...like3

therosputih said...

cik
alia tak suka kekerasan...ecewah...

JaSSNaNi said...

betul betul.. tak baik tido waktu maghrib... fiyya pun sama... bila maghrib je ngantuk.. babab kang baru tau.. :D