Tuesday, May 7, 2013

teka teki tekuk

Views
okeh...nak bagi satu teka teki, sape PALING PANTAS yang jawab dengan betul, aku bagi hadiah REVIEW BLOG...

ini teka teki nya

guru apakah yang pergi sekolah tapi tak mengajar?


klu dia : ada kena mengena dengan diri aku

hahaha...cepat jawab teka teki nih...

notakaki : mode sengal2 cipan ngah menguasai diri...owh...mak stress nyah...


21 comments:

Intan Akma said...

guru yang tengah bercuti?hehe..

therosputih said...

intan
tak bape nak tepat lagi tu...cuba lagi...cuba...ekekeke

Farah Waheda Wahid said...

guru besar? erkss...betul ker? bedaljer ni...tapi ada jugak guru besar yang mengajar kan? he he he..sah sah x betul ni...

Deqla Manjew said...

deqla cuba ye.. guru pendidikan jasmani kot.. sbb dia bersukan je ngan murid2.. ada ajar ke? hihihi.. main belasah je jawab...

Intan Akma said...

guru yang malas haha...jgn marah ye cikgu cikgu sekalian

JaSSNaNi said...

gurukul... (cam citer mohabatien..) kan ni penangan tengok citer hindi punya pasal... oooo margaya... margaya...

JaSSNaNi said...

gurukul... (cam citer mohabatien..) kan ni penangan tengok citer hindi punya pasal... oooo margaya... margaya...

therosputih said...

farah
alaaa....berkaitan dengan ain la...tapi syiok jugak ain jadi gutu besar eh...hahahaha...badan je yg besar...hukhukhuk

therosputih said...

deqla
cuba lagi cuba lagi...hihihi

therosputih said...

intan
tettttt...tak tepat sebab kalau malas sekalipun, guru ttp kena mengajar maaa...

therosputih said...

kak jassnani
ni dah kes parah hindustan dah ni...tapi tak tepat tu akak...uba lagi...hehe

Deqla Manjew said...

aduhhh susahnye teka teki niii... nnti deqla pikir lagi eh...

Intan Akma said...

last..guru yang diraikan pada hari guru..haha..surrender..cpt la bg jwpn..stress dah pikir haha

mawar berduri said...

haha..malas nak fikir lah..

Deqla Manjew said...

guru sukan? guru tgh berpantang? hahhaa.. belasah jawab.. aduiii sakit otak dah ni pikir...kohkoh

cik azLyzah⊙.☉ said...

guru yang sakit kut...

therosputih said...

deqla
fikir biar sampai ke bintang...

therosputih said...

intan
hehehe...give up eh...

therosputih said...

mawar
ceh...malas plak dia...

therosputih said...

deqla
iskh...salah tu salah...

therosputih said...

cik
haaaaa...botul!!!