Thursday, May 16, 2013

oh jiran

Views
klik untuk tumbesaran

notakaki : payah bila ada jiran yang muda nih, jiwa ngah membara

7 comments:

JaSSNaNi said...

kesian alia... tu la kan.. tak fikir org lain.. camtu lah rupanya... suka hati diorang je nak preng sana sini kuat2... x suka x suka x suka..

mawar berduri said...

paling x suka kalau ada jiran macam tu..

Mimie Najib said...

sama la dgn jiran saya ni,, orng bujang,, ada kala bising,, ada masa snyap.. tp bising tu la rasa nak je pergi sound.. dgn asap rokok..sesak hdung..

Deqla Manjew said...

hurm. nk xnk terpaksa terima kan...

cik azLyzah⊙.☉ said...

eeeeiiii....ape punye jiran lah...tak habis2 nak memekikkkkkk

Adie Ikah Akmal Rahimin said...

cisss macam cik nani jer tu??

Intan Akma said...

jiran saya yg da ada anak pon sama jer..siap bukak pintu lagi hmm..lagi la pencemaran bunyi tu tersebar