Wednesday, May 22, 2013

wordless wednesday - tak sabar nak balik kampung

Views
                     

notakaki : setelah berhabis riburiban beli tiket, WAJIB la tak sabar nak nak balik kampung, ke guane? hihihi

14 comments:

Mimie Najib said...

sampai macam tu sekali ketidaksabarannya..hehehe
harus la tak sabarkan.. syok balik kmpung..saya pun jumaat ni balik kmpung jhor.. :)

JaSSNaNi said...

hahahahaha... sabar... x lama dah.. hari apa berangkat?

Deqla Manjew said...

mesti la..terbyg keseronokkan , pasai tu x sabar2 kan...

therosputih said...

mimie
jom jumpa kat johor!

therosputih said...

kak nani
sabtu gerak sampai kl...boleh ke nak jumpa2an ni? akak ok ke?

therosputih said...

deqla
harusla...cuma part yang tak best...mengemas...owh...malasnya...

Intan Akma said...

hamboi..bukan ke baru je balik dari kampung? :D

therosputih said...

intan
haha...tak kira tak kira...

adyna said...

Wah bestnye.... Akak esok balik Ipoh then kuala kangsar Ahad balik sg besar ...Waaaa kena keje ,en babah je cuti


Amni dah ok..tp sekarang jd selsema lak

Mimie Najib said...

ain pun orng jhor ke?? hehehe

Farah Waheda Wahid said...

yeay...alia nak balik kampung... *_^

cik azLyzah⊙.☉ said...

kene beli jet peribadi supaya senang balik kampung...hahahahahha

mawar berduri said...

kalau sebut jer nak balik kampung mesti semua tak sabar..ye r..bukan selalu dapat balik kampung.

Adie Ikah Akmal Rahimin said...

bestnyer dpt jumpa alia balik :D