Wednesday, May 15, 2013

kerana kau anakku

Views
baca cite benar di sini

tak sanggup nak copy paste kat sini sebab tak mampu...terlalu sedih dan terlalu menyayat hati...

                     

notakaki : sesungguhnya allah tidak akan menduga orang yang kuat...*tears





9 comments:

Mimie Najib said...

al fatihah.. tazkiah buat mereka sekeluarga.. :'(

Intan Akma said...

ada terbaca pagi ni..sangat sedih setelah setahun lebih membesarkan anak tu pergi tinggalkan parents dahulu..Allah lebih menyayangi beliau..Al - fatihah

therosputih said...

mimie
alfatihah sekali lagi...=(

therosputih said...

intan
sedih sbb ngenangkan macam mana perasaan ibunya...

Deqla Manjew said...

sedihnya... baru tadi singgah blog shbt lain psl ni... moga si ibu tabah dan redha..berat mata memandang, berat lagi bahu yg memikul...

therosputih said...

deqla
itulah...kita yg bace ni pun dah sgt sedih, inikan pula dia yg menanggung...

cik azLyzah⊙.☉ said...

sedeyyy woooo....Al-Fatihah :(

JaSSNaNi said...

x mampu nak baca... pernah baca kisah2 anak kecil pergi meninggalkan ibu.. x sanggup nak baca lagi.. mintak maaf... pernah berkali2 baca dulu... tapi hati susah nak terima pemergian mereka... inikan ibu mereka... ya allah... sayu sangat... ape pun al-fatihah utk arwah..

mawar berduri said...

sedih..al-fatihah...