Thursday, May 30, 2013

hupdate carta mei

Views
ari ni dah 30hb mei, esok last day untuk bulan mei 2013...dannnnn last day untuk carta pengomen untuk bulan mei...

jom tengok status terkini carta...

                     

walaweih...

notakaki : tak sabar nak tunggu kak jassnani hupdate pasal hadiah yang dia menang untuk bulan april lepas...

9 comments:

Mimie Najib said...

rajin mama alia mengupdate..hehe

Deqla Manjew said...

deqla merundum jatuh tmpt ke-5..alahaii.. payah nk kejar.. bagi peluang kat org lain je la.kahkah...

JaSSNaNi said...

owh tidak.. sangat2 ketinggalan this time.. aduhhhhhhh...

Mimie Najib said...

**ain, KLU nya ada je saya dah tulis tu.. hehe

Intan Akma said...

macam dah jauh tertinggal jer..hehe...

mawar berduri said...

baru dapat singgah setelah beberapa hari buzy..

mawar berduri said...

dah jauh tertinggal nie..huhu..xpe cuba bulan depan lak..hehe

cik azLyzah⊙.☉ said...

dan cik sekali lagi ketinggalan di carta bulanan...huhuhuhu...takpe2.rezeki owang atas lah tu...susah nak kejar ooooooooo...hahhahha

Tampawan said...

kejar jelahh